თემა:გამოკვლევა „ვეფხისტყაოსნის’’ ავტორის შესახებ
მთავარი იდეა:აუცილებელი და მნიშვნელოვანია ღრმა ცოდნა
„ვეფხისტყაოსნის“ ავტორისა რომელმაც უნიკალური ნაწარმოები დაგვიტოვა .შეიქმნან წარმოდგენა
12-13საუკუნეში რამდენად განვითარებული იყო კულტურული კერა საქართველოში.
მნიშვნელობა-აქტუალობა:ურთიერთ-თანამშრომლობით და კვლევა
-ძიების საშუალებით
მოსწავლეები შეძლებენ ცოდნისა და უნარ -ჩვევების დაუფლებას.
მიზნები და შედეგები: მოსწავლეებს აღუძრათ ინტერესი
მწერლის შემოქმედების შესახებ
. შეძლონ არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან
დაკავშირება.
გუნდური მუშაობის , კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების გამომუშავებას.
მუშაობის ფორმა-ჯგუფური.
ვადა :სამი დღე.
საგანი და პრიცედურები:დაკვირვების
ნიადაგზე ,მასწავლებელი ადგენს მოსწავლეების
წარმატებას,ინფირმაციის
მოძიებისა დაზეპირი პრეზენტაციის დროს .მოსწავლეები
განმავითარებელი
შეფასებით შეფასდებიან.
სასწავლო მასალა:სასწავლო
წიგები და ისტი.
მსვლელობა:თემის
შერჩევა,შესაბამისი შეკითხვების ჩამიყალიბება.
საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება.
პროექტის გეგმის შემუშავება.
მოვალეობის გადანაწილება.აქტივობის
განხორციელება.
პრეზენტაცია.
შემაჯამებელი შეფასება.
პროექტის ხელმძღვანელი:მანანა ქობალია
ელ-ფოსტა :mananaqobalia@gmail.com.
No comments:
Post a Comment